Skab tårnhøj kundeloyalitet – Sådan bliver I én af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder

Få indsigt i, hvordan AI og adfærdsdesign kan styrke kundeloyalitet. Lær at bruge data og små ændringer til at skabe glade kunder og vækst.

Dato & tidspunkt

Lokation

IT-Branchen, Langebrogade 3D, 3. sal, 1411 København K

Du får to timer fyldt med cases, inspiration og værktøjer, der kan tage jeres kundeloyalitet til nye højder. Du går hjem med konkrete svar på, hvordan I kan bruge AI og adfærdsdesign til at skabe en virksomhed, som er én af Danmarks Mest Anbefalede Virksomheder.

Jan Grested, CEO, og Jesper, CTO, i Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed 2024, Supporters, deler, hvordan de bruger NPS-metoden i praksis, og hvilken adfærd og kultur der har gjort, at de har Danmarks mest loyale kunder. De giver indsigt i tekniske detaljer, strategiske fravalg og praktiske metoder til håndtering af lave tilbagemeldinger. Samtidig viser de, hvordan et skarpt fokus på medarbejdertrivsel skaber en positiv spiral af glade medarbejdere, loyale kunder og vækst.

Kultur- og adfærdsdesigner, Thomas Kjær, fra Salesculture præsenterer, hvordan adfærdsdesign kan skabe begejstrede kunder og medarbejdere. Med afsæt i tre centrale adfærdsprincipper – feedback (fix & growth mindset), personlig interaktion (positiv psykologi) og wow-oplevelser – giver han jer en konkret formel til at udvikle kundeoplevelser, som skaber varige relationer.

Jørgen Andersen, CEO, og August Barlebo, kunderådgiver, fra Relationwise fortæller om, hvordan AI kan omsætte jeres data til håndgribelige indsigter og konkrete tiltag, der forbedrer kundeloyaliteten. Med de rette værktøjer kan I forstå kundernes behov, identificere små ændringer med stor effekt og handle i realtid.

Onsdag den 21. maj, kl. 09.00 – 11.30
IT-Branchen, Langebrogade 3D, 3. sal, 1411 København K

Det får du bl.a. med hjem:

  • En konkret plan for, hvordan I kan bruge AI til at analysere kundedata og styrke kundeloyaliteten.
  • Best practices for at skabe en kunde- og medarbejderkultur, der driver anbefalinger og langvarige relationer.
  • Adfærdsprincipper, der omsætter strategi til handling og skaber wow-oplevelser, kunderne husker resten af livet.
  • Inspiration og værktøjer til at bruge NPS-data i praksis – fra strategiske fravalg til konkrete handlinger, der sikrer bedre resultater.

Målgruppen for eventet er: CEO’s, salgsdirektører, kundedirektører og marketingsdirektører.

Det er gratis at deltage, men tilmelding er påkrævet.

Kom og bliv inspireret til at skabe en virksomhed, som kunderne elsker og anbefaler!