I dette webinar vil vi dele indsigt og strategier om, hvordan it-virksomheder kan bruge automatisering og Account-Based Marketing (ABM) til at styrke deres B2B-salg på LinkedIn. Vi viser, hvordan LinkedIn kan blive en effektiv og skalérbar salgs- og marketingkanal, der ikke kun øger din synlighed, men også hjælper med at skabe dybere og mere relevante relationer med dine ideelle kunder.
Det kan du forvente:
- Skalér din salgsindsats med automatisering: Lær, hvordan du kan automatisere din relationsopbygning, så du kan fokusere på at opbygge stærkere netværk, samtidig med at kvaliteten i dine forbindelser bibeholdes.
- Skab inbound leads fra dine drømmekunder: Læs om de metoder, der sikrer, at dine ideelle kunder opsøger dig, i stedet for at du konstant skal jagte dem.
- Konkret roadmap til vækst: Vi giver et klart, handlingsorienteret roadmap, der viser, hvordan it-virksomheder kan bruge ABM og LinkedIn til at opbygge en forudsigelig pipeline af kvalificerede leads.
Tirsdag den 13. maj 2025, kl. 09.00 – 10.00
Eventet afholdes som webinar
Du kan blandt andet høre om:
- Hvordan LinkedIn kan blive din virksomheds stærkeste salgskanal, og hvordan du udnytter platformens potentiale til at tiltrække de rette kunder.
- Case-eksempler fra virksomheder, vi har hjulpet med at vækste deres B2B-salg, så du får konkrete eksempler på succesfulde strategier.
- En live-gennemgang af en LinkedIn-strategi, der skaber målbare resultater, herunder hvordan du strukturerer dine aktiviteter og holder din pipeline i gang.
- Hvordan automatiseret relationsopbygning kan hjælpe dine sælgere med at opbygge et stærkere netværk, samtidig med at de minimerer deres manuelle arbejde.
Oplægsholder:
Daniel Tonsen, Elite Advertising
Hvem er Elite Advertising?
Elite Advertising er Nordens førende LinkedIn-bureau og blandt de første LinkedIn-certificerede eksperter i verden. Vi har hjulpet mere end 100 B2B-virksomheder med at vækste deres salg og opbygge succesfulde, automatiserede salgsstrategier på LinkedIn. Med en track record for at skabe over 200 mio. kr. i B2B-pipeline og en gennemsnitlig vækst på 119 % for vores kunder, ved vi, hvad der virker.