Abonnementer og betingelser for Kontraktportalen

Herunder finder du information om de tre abonnementers indhold, de grundlæggende betingelser for brug af portalen, samt hvad den juridiske support omfatter.

Kontrakt

Det indeholder abonnementerne

DokumenterEssentialProfessionalPremium
LeveringsbetingelserEssentialProfessionalPremium
Licensbetingelser
LicensaftaleAPIProfessionalProfessional
Konsulentaftale
Standardkontrakter
Herunder K01, K02, K03, K04, D17 og ADDA
D17 Light
D17
Forbehold til IT/Tech
GDPR
Meddelelse – Kontaktformular
GDPR
Fortegnelse – Markedsføring
GDPR
ITBs databehandleraftale
GDPR
Sikkerhedspolitik
Governance
Ejerbog
Governance
Stiftelsesdokument
Governance
Vedtægter
HR
Ansættelseskontrakt
NDA
Gensidig
Udbud
Tilbudsaftale
Ordre
Ressourcer (ad-hoc,
konsulenter mv.)
Distributøraftale
Agentaftale
Abonnementsbetingelser Cloud/SaaS
VIRK17
Forbehold til IT/Tech (DK)
GDPR
Datatilsynets databehandler-
aftale med DAHL tilpasninger
GDPR
Meddelelse – Bestyrelse
GDPR
Meddelelse – HR
GDPR
Fortegnelse – HR
GDPR
Fortegnelse – Leverandør,
kunde, partner
Governance
Forretningsorden for ledelsen
HR
Direktørkontrakt
IPR
Samling af rettighedsbestemmelser
IPR
Tips til beskyttelse af idéer
Marketing
Må jeg sende markedsføring?
Marketing
Samtykke & vilkår
til nyhedsbrev
Udbud
Leveranceaftale (hovedleverandør)
Udbud
Leveranceaftale (underleverandør)
Ordre
Hardware indkøb
Ordre
Support og vedligeholdelse
Ordre
Ressourcer (ad-hoc)
Ordre
Software
Drift
D17 modebilag
GDPR
Databehandleraftale
for cloud services
IPR
Overdragelse af rettigheder
Governance
Aftale om advisory board/ekstern bestyrelsesmedlem

Services

Essential

  • Ubegrænset brug af digital signatur (NemID og 2-faktor), sikker opbevaring i skyen.

Professional

  • Ubegrænset brug af digital signatur (NemID og 2-faktor), sikker opbevaring i skyen.
  • Avanceret mappestruktur og tags til organisering af dokumenter.
  • Tilkøbsmulighed for juridisk support.

Premium

  • Ubegrænset brug af digital signatur (NemID og 2-faktor), sikker opbevaring i skyen.
  • Avanceret mappestruktur og tags til organisering af dokumenter.
  • Tilkøbsmulighed for juridisk support.
  • Tilføj opgaver og reminders til dine dokumenter, og meget mere!

Pris

Essential

  • Gratis for alle medlemmer af IT-Branchen.

Professional

  • 1.195 kr. per måned ekskl. moms.
  • Juridisk support 1.895 kr. per måned ekskl. moms.

Premium

  • 2.495 kr. per måned ekskl. moms.
  • Juridisk support 1.895 kr. per måned ekskl. moms.

Kontraktportalens betingelser

Du skal have et gyldigt IT-Branchen-medlemskab, når du logger på Kontraktportalen første gang. Dit medlemskab er således betingelse for, at du har adgang til indholdet på Kontraktportalen.

Opsigelse af dit medlemskab hos IT-Branchen betyder også at adgangen til Kontraktportalen opsiges. Der er tale om et tidsbegrænset abonnement, der til hver en tid kan opsiges med 3 måneders varsel, dog med en minimumsbinding på 12 måneder.

Ved ophør af abonnement, må du ikke fremadrettet anvende de dokumenter, der har været tilgængelige vis Kontraktportalen, uanset at disse har kunnet downloades.

Contractbook sikrer, at du ved ophør af aftalen vil få adgang til evt. data og dokumenter indlæst af dig i portalen i læsbart format.

Kontraktportalen udbydes af IT-Branchen i samarbejde med DAHL Advokatpartnerselskab og Contractbook. Din aftale om adgangen til og brugen af Kontraktportalen indgås med DAHL og Contractbook, men fakturering for brug sker via din medlemsbetaling i IT-Branchen.

Hvis du oplever problemer med Kontraktportalen herunder i forhold til indholdet på portalen, kan du kontakte DAHL eller Contractbook. Det er IT-Branchen som administrerer din adgang til portalen, herunder oprettelse og nedlæggelse af brugere.

Det er kun din virksomhed, og de ansatte, der må gives adgang til Kontraktportalen. Indholdet på sitet må altså ikke videregives til tredjemand, med mindre dette sker som led i din interne kommercielle brug af dokumenterne.

Kontraktportalen respekterer naturligvis gældende lovgivning vedrørende GDPR. Hertil er dokumenterne på Kontraktportalen generelle skabeloner der f.eks. lever op til eventuel relevant lovgivning på området, men de udgør ikke en juridisk rådgivning.

Vilkårene for brugen af Kontraktportalen, herunder de services der stilles til rådighed på Kontraktportalen via vores samarbejdspartnere DAHL og Contractbook, er nærmere beskrevet her (link).

Indhold og omfang af DAHLs juridisk support

Den juridisk support kan tilkøbes på Professionel og Premium plan. Supporten koster 1.895 kr. per måned eksklusiv moms og sælges på subscription-basis for 1 år ad gangen (følger kundens eksisterende licens).

Du kan kontakte DAHL per telefon eller per e-mail, men support vil af DAHL blive givet per telefon. Sparringen gives af op til 20 minutters varighed.

Der er ingen begrænsninger ift. jeres problemstillinger. Dog omfatter juridisk support alene hvad der kan drøftes telefonisk. Dvs. hvis der skal laves undersøgelser eller er behov for egentlig sagsbehandling, skriftlig korrespondance eller lignende, oprettes en sag hos DAHL.

Herefter afregnes der i efter medgået tid med de til enhver tid gældende rabatter for medlemmer af IT-Branchen (eller som i øvrigt aftalt).

Der er som sådan ingen begrænsning i brugen af support, dog forbeholder DAHL sig retten til at opsige ud fra et almindeligt ”fair use” princip. Når du og din virksomhed tilkøber juridisk support, vil I blive kontaktet af DAHL.

DAHL vil her lave et konflikttjek og din virksomhed underskriver tillæg til aftalen. Evt. fastsættes yderligere rammer for den juridiske support (f.eks. afhængigt af organisationens størrelse hvilke bruger der kan benytte sig af juridisk support).

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *