Til næste møde i Business Circle Jylland tager fat i et emne, der p.t. er “top of mind” hos de fleste, når vi spørger branchens direktører, hvad der er den største udfordring for dem lige nu.
Store som små virksomheder oplever, at salgsprocesserne er blevet længere, konkurrencen er skarpere, og det presser hele virksomheden. CEO’er og ledelsen føler sig i stigende grad nødsaget til at involvere sig i salgsprocesserne for at sikre salg. Det kan være svært for andre at møde kunderne med samme autenticitet og impact som CEO’en og virksomhedens founder.
Derudover møder vi alle ubeslutsomhed og projekter, der trækker i langdrag, hvilket kan være opslidende og demotiverende.
Så hvad gør vi? Hvordan kan vi blive mere effektive med de samme ressourcer? Hvordan kan vi gøre det lettere for vores kunder at blive mere beslutsomme? Og hvordan får vi gladere og mere succesfulde medarbejdere, der følger vores anvisninger?
Disse spørgsmål får du svar på ved næste møde, hvor vi har engageret en af Danmarks dygtigste adfærdsdesignere og specialister. Han vil give os indsigt og konkrete værktøjer, som vi kan tage med hjem og bruge til at hjælpe vores ansatte, samarbejdspartnere og kunder med at træffe de rigtige beslutninger og nå målene hurtigere.
Thomas Kjær arbejder med nogle af landets største virksomheder. Han hjælper dem med at gøre komplekse processer enkle og viser, hvordan konkrete værktøjer og små tiltag kan have en enorm indflydelse på vores resultater som ledere og mennesker.
Foredragsholder Thomas Kjær stiftede Salesculture i 2010 og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser opgaver med fokus på kulturforandringer i salgs-organisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt. Han har bl.a. løst opgaver for Carlsberg, Maersk, Vestas, Johan Bülow, Jyske Bank og Nyhavn Rejser, og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en management-konsulent”.
Tirsdag den 27. august 2024, 09.00 – 11.30
Afholdes hos Aarhus Internationale Sejlsportscenter
Esther Aggebos Gade 80, 8000 Aarhus C
Målsætningen bag Business Circle Jylland er at skabe et netværk med relationer og sparring for virksomhedsdirektører i branchen. Vi skal mødes og diskutere de svære problematikker, nye muligheder og teknologier samt de mange opgaver der sommetider kan være svært at få input til i ens egen organisation. Ideen er helt enkelt at skabe rammerne for inspiration, sparring, dialog og netværk mellem IT-Branchens medlemsvirksomheder.
Vi inviterer til 4-5 årlige møder i Jylland. Møderne indledes med indlæg på højt fagligt niveau, som er alment interessant for branchen. Indlægget leder ofte videre til en debat/dialog i grupper og i plenum.
Derudover rapporteres der løbende, fra IT-Branchen’s udvalgsarbejde – og deltagerne i netværket får en god orientering og mulighed for indspark til arbejdet omkring nogle af de kerneemner, vi kæmper for som branche.
Møderne har en varighed af 2 – 3 timer. Deltagelse er gratis.