Tal fra Watermark Consulting, der har undersøgt aktiemarkedet over en 8-årig periode (2007-14), viser tydeligt, at virksomheder, der er førende inden for kundeoplevelser, ligger 35% point højere i værdiskabelse end det bredere marked.
Fordelene ved strategisk arbejde med den gode brugeroplevelse kort fortalt
- Tilfredse brugere
- Bedre data
- Kortere udviklingstid
- Flere ambassadører
- Større brandværdi
- Effektiv kundeservice
- Bedre bundlinje
Læs hvordan andre har fået business casen til at gå op
- |Grøn omstilling. Mærkesager. Nyheder. Rådgivning
Dogme 01 – Minimér belastningen af energisystemet
I en tid med rivende digital vækst har IT-Branchens Bureauledernetværk med fem dogmer forpligtet sig til at tage et vigtigt…
- |Grøn omstilling. Nyheder
Her er SKI’s ønskeliste til it-branchen
SKI havde i julens ånd taget en ønskeliste med til it-branchen. En række ønsker der kan være med til at…
- |Grøn omstilling. Nyheder. Udvalg og netværk
Sådan! Kunder og it-leverandører går sammen i fælles grøn front
Når forskellige sektorer samles for at diskutere bæredygtighed, viser det sig ofte, at samarbejde og gensidig forståelse er den vigtigste…
- |Grøn omstilling
Ny person i spidsen for IT-Branchens grønne board
Bæredygtighedschef i Atea, Andreas Schjølin, er ny forperson for IT-Branchens Policy Board for Grøn Omstilling. Det står klart efter mødet…
Læs mere om fordele: UX KAN FORBEDRE BUNDLINJEN MED 35%