Tal fra Watermark Consulting, der har undersøgt aktiemarkedet over en 8-årig periode (2007-14), viser tydeligt, at virksomheder, der er førende inden for kundeoplevelser, ligger 35% point højere i værdiskabelse end det bredere marked.
Fordelene ved strategisk arbejde med den gode brugeroplevelse kort fortalt
- Tilfredse brugere
- Bedre data
- Kortere udviklingstid
- Flere ambassadører
- Større brandværdi
- Effektiv kundeservice
- Bedre bundlinje
Læs hvordan andre har fået business casen til at gå op
- |Grøn omstilling. Nyheder
Arla slettede sig til sejren
En meget tung rygsæk, massevis af gamle apps og én ekstra lang frokost. Det var nogle af de helt simple…
- |Events. Grøn omstilling. Nyheder
Sætter færre ESG-krav en stopper for den grønne omstilling?
På IT-Branchens GreenITforward-konference var der fokus på, hvordan it-virksomheder kan sætte skub i den grønne omstilling til gavn for både…
- |Branchen generelt. Grøn omstilling. Kapital og iværksætteri. Nyheder
Danske CEO’s: I 2025 er der lys forude
Økonomisk optimisme, nye markeder og bæredygtighed er nogle af de ting, der er i fokus hos danske ledere i 2025.…
- |Grøn omstilling. Nyheder
Er I bedst i branchen til at slette data og passe på miljøet?
Digitalt rod og overflødige data fylder ikke bare pladsen på din computer og telefon. Det skaber også en enorm unødvendig…
Læs mere om fordele: UX KAN FORBEDRE BUNDLINJEN MED 35%