Tal fra Watermark Consulting, der har undersøgt aktiemarkedet over en 8-årig periode (2007-14), viser tydeligt, at virksomheder, der er førende inden for kundeoplevelser, ligger 35% point højere i værdiskabelse end det bredere marked.
Fordelene ved strategisk arbejde med den gode brugeroplevelse kort fortalt
- Tilfredse brugere
- Bedre data
- Kortere udviklingstid
- Flere ambassadører
- Større brandværdi
- Effektiv kundeservice
- Bedre bundlinje
Læs hvordan andre har fået business casen til at gå op
- |Branchen generelt. Grøn omstilling. Kapital og iværksætteri. Nyheder
Danske CEO’s: I 2025 er der lys forude
Økonomisk optimisme, nye markeder og bæredygtighed er nogle af de ting, der er i fokus hos danske ledere i 2025.…
- |Grøn omstilling. Nyheder
Er I bedst i branchen til at slette data og passe på miljøet?
Digitalt rod og overflødige data fylder ikke bare pladsen på din computer og telefon. Det skaber også en enorm unødvendig…
- |Grøn omstilling. Nyheder
Nyt værktøj til den grønne it-omstilling
IT-Branchen har sammen med en række medlemsvirksomheder udviklet et praktisk værktøj til at komme i gang med den grønne it-omstilling.…
- |Grøn omstilling. Nyheder
IT-Branchen satte teknologi på dagsordenen på Klimafolkemødet 2024
Den danske klimapolitik bør også have en digital og teknologisk dimension. Det var en af hovedpointerne fra IT-Branchens besøg på…
Læs mere om fordele: UX KAN FORBEDRE BUNDLINJEN MED 35%