Sådan forklarer du UX+AI til ledelsen

Nye værktøjer tilsat kunstig intelligens (AI) + enorme datamængder stiller nye krav til ledelsen og UX’eren.

Hvordan henter vi gevinster med UX/CX og nu også kunstig intelligens?

Brugerrejser og den gode brugeroplevelse (UX) giver i disse år store gevinster til de virksomheder, organisationer og myndigheder. 

Nye værktøjer tilsat kunstig Intelligens (AI) + enorme datamængder stiller nye krav til ledelsen og UX’eren.

Den gode brugeroplevelsen tilsat kunstig intelligens er blevet det nye konkurrenceparameter.

Fredag den 22. okt 2019, kl. 14 – 16.30
Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K

/////

Mød 4 skarpe UX/CX vinkler på dagen, som deler deres erfaring og giver gode råd videre. Program er på vej, men hvis du allerede nu ved du vil med kan du sende en mail til sne@itb.dk med dit navn, så sætter vi dig på listen.

Få viden og redskaber til at:

  • Udregne gevinster ved brug af strategisk UX + AI
  • Formidle brugerundersøgelser og testresultater
  • Få de rigtige mennesker ombord fra start
  • Sælge UX/CX management til ledelsen
  • Få fornemmelse af CX+AI niveauet globalt.

Se flere events