Sådan forklarer du UX+AI til ledelsen

Nye værktøjer tilsat kunstig intelligens (AI) + enorme datamængder stiller nye krav til ledelsen og UX’eren.

Hvordan henter vi gevinster med UX/CX og nu også kunstig intelligens?

Brugerrejser og den gode brugeroplevelse (UX) giver i disse år store gevinster til de virksomheder, organisationer og myndigheder. 

Nye værktøjer tilsat kunstig Intelligens (AI) + enorme datamængder stiller nye krav til ledelsen og UX’eren.

Den gode brugeroplevelsen tilsat kunstig intelligens er blevet det nye konkurrenceparameter.

Tirsdag den 22. okt 2019, kl. 14.00 – 16.30
Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K

Se programmet og tilmeld dig her


Mød 4 skarpe UX/CX vinkler på dagen, som deler deres erfaring og giver gode råd videre.

Få viden og redskaber til at:

  • Udregne gevinster ved brug af strategisk UX + AI
  • Formidle brugerundersøgelser og testresultater
  • Få de rigtige mennesker ombord fra start
  • Sælge UX/CX management til ledelsen
  • Få fornemmelse af CX+AI niveauet globalt.