Key Account Manager for IT-virksomheder på Sjælland

Er du god til at knytte og vedligeholde professionelle relationer på alle niveauer? Interesserer du dig for vores virksomheders udvikling og Danmarks digitalisering? Så har vi en spændende stilling, hvor du skal hjælpe vores medlemmer med deres forretningsmæssige ambitioner og udfordringer.

Årsmødet i børssalen

Om jobbet

Du får særligt ansvar for at støtte vores sjællandske medlemsvirksomheder i at bruge medlemskabet hos IT-Branchen aktivt. Det skal ske gennem løbende dialog typisk på direktørniveau med både helt nye og mangeårige medlemmer.

Målet er, at virksomhederne forbliver som glade medlemmer i mange år.

Du går ambitiøst og kreativt til opgaven, og er god til at opbygge kunderelationer – uanset om du taler med CEO’en fra landets største it-virksomhed eller fra den mindre lokale it-leverandør.

Du kommer til at arbejde med:

  • High level projekt: Særligt ansvar for at udvikle og gennemføre aktiviteter i hele landet for CEOs i vores 50 største virksomheder i samspil med IT-Branchens direktion.
  • Aktivering og onboarding: Kontakte, pleje og mødes med virksomhedsledere på Sjælland med tilbud om netværk, events og services, der matcher deres behov og interesser. Herudover onboarde nye sjællandske medlemmer, så de hurtigt får en god oplevet værdi af deres medlemskab.
  • Key Account: Håndtere spørgsmål fra dine key accounts om ’alt mellem himmel og jord’. Vores virksomheder har forskellige forventninger til os som brancheorganisation: Spændende fra ledelsesmæssig coaching, deltagelse i netværk, rådgivning i ny lovgivning til deltagelse i meningsfyldte, inspirerende, forretningsskabende events og mindeværdige oplevelser.

Dig som person:

  • Har forståelse for teknologi og forretningsmæssig indsigt i it-branchen
  • Har erfaring fra en af branchens it-virksomheder. Gerne fra kundevendte funktioner som Key Account Manager eller Customer Succes.
  • Er en stærk personlighed, der kan bevare et smil på læben og ben i næsen uanset, hvem du taler med hvad om. Du skal klare venskabelige introsamtaler men også kunder, der stiller høje krav.
  • Er struktureret og selvkørende, så udfordringer løses og aftaler overholdes.
  • Du er en teamspiller, der tilbyder din hjælp til andre og siger til, når vi skal støtte dig.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med gode kolleger. Vi har travlt, men har det sjovt sammen.
  • God kantine, betalt mobil, hjemmeopkobling, pension og sundhedsforsikring.
  • Lønpakke med bonusordning, der er baseret på mål, vi arbejder sammen om at nå.

Vi søger som udgangspunkt en ansat til 37 timer ugentligt. Mindre, eks. 30 timer ugentligt, kan dog aftales med den rigtige kandidat.

Når du ikke er på besøg hos vores medlemsvirksomheder, vil dit daglige arbejde foregå fra den historiske Børsbygning på Slotsholmen midt i hjertet af København. Der er fleksible muligheder for at arbejde hjemmefra, når opgaver tillader det.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *