“Virksomheder har en tendens til enten at bygge en monolit, hvor man forsøger at sælge det hele som ét samlet produkt og til én pris. Ellers også laver man et utal af add-ons og moduler med hver sin pris, som kunden så selv skal sætte sammen. Desværre virker de to ting sjældent optimalt.”
Så kontant melder Ulrik Lehrskov-Schmidt, der er ekspert B2B SaaS-produkter, ud i denne artikel om, hvorfor mange it-virksomheder ofte ikke får mest ud af deres SaaS-løsninger.
Vi har derfor inviteret Ulrik Lehrskov-Schmidt forbi til to SaaS-events, hvor han vil komme med gode råd til, hvordan man kan tjene flere penge på sine SaaS-løsninger.
Det første event er et webinar, der afholdes 15. november kl. 9-10 og foregår på engelsk. Her kan du høre, hvordan man designer sin forretning, så man får et positivt cashflow på sin SaaS-forretning.
Det andet event foregår i København 5. december kl. 9-11, og er en master class i, hvordan man opbygger den rigtige SaaS-aftale med kunderne.
Dato: