“Købet er ikke en prioritet lige nu,” “Noget vigtigere er kommet op,” eller “Vi må vente af organisatoriske årsager.” Du har sikkert hørt disse sætninger mere end én gang, hvis du sidder med salgsansvaret i virksomheden.
Og der er da heller ingen tvivl om, at usikkerheden ift. den geopolitiske situation, renteudviklingen og tilbageholdenhed på eksportmarkederne præger mange virksomheder, og at de derfor holder igen med deres it-investeringer.
Men det er ikke ensbetydende med, at det skal påvirke jeres salg.
Derfor afholder IT-Branchen i samarbejde med ValueSelling Associates tre webinarer, der kan hjælpe dit salg fremad:
- Onsdag 27. nov. – Checkliste til at vinde de sidste deals i 2024
- Tirsdag 21. jan. – Hurtig start på 2025: Nøglen til succes i det nye salgsmål
- Tirsdag 25. feb. – Forstå beslutningstagernes prioriteringer og forkort dine salgsprocesser
Luk de sidste deals i Q4
Vi giver dig fem afgørende indsatsområder, der kan sikre, at du får lukket dine salgsaftaler inden årets udgang.
På webinaret vil du bl.a. lære, hvordan du kan løse presserende forretningsproblemer, blive en værdifuld partner for dine kunder, og sikre, at de deals, du jagter, kommer i hus.
Omdrejningspunktet for dette webinar er:
- Optimering af salgsprocessen
- Hvor er modstanden
- Hvad er taktikken
- Forstå kundens Value Buying Process™
- Taktiske råd og anbefalinger til, at lande de sidste kontrakter inden årets udgang
Her kan du tilmelde dig webinaret: Checkliste til at vinde de sidste deals i 2024.
Få en effektiv start på 2025
På dette webinar sætter vi fokus på, hvordan du optimerer dine salgsprocesser, forstår modstanden i kundernes købsrejse og kan anvende taktiske metoder til at vinde mere forretning hurtigere – uden at gå på kompromis med prisen.
Omdrejningspunktet for webinaret er at give dig syv gode vaner for top salgsperformers.
Her kan du tilmelde dig webinaret: Hurtig start på 2025: Nøglen til succes i det nye salgsmål.
Forstå kunden og forkort salgsprocessen
Lær hvordan du forkorter dine salgsprocesser ved at forstå kundens prioriteter og beslutningstagere.
En af de væsentligste årsager til at deals trækker ud, går i stå eller ender som ”No-Decision” uden beslutning er, at sælger ikke er i kontakt med de rette beslutningstagere hos kunden. Ofte sælges der heller ikke ind på det, der virkelig betyder noget for kunden.
Omdrejningspunktet for webinaret er:
- Hvorfor skal du sælge til C-level beslutningstagerne?
- Hvordan får vi fat på højere niveau?
- Hvad tænker beslutningstagerne på og hvordan knytter vi vores løsninger sammen med det?
- Hvordan sikrer vi, at vores løsninger bliver prioriteret, så vi vinder dealen?
Her kan du tilmelde dig webinaret: Forstå beslutningstagernes prioriteringer og forkort dine salgsprocesser.