Vækst gennem kundeoplevelsen: En CEO’s perspektiv

Gå ikke glip af dette event og bliv klogere på hvordan du skaber vækst gennem kundeoplevelsen.

Dato & tidspunkt

Lokation

IT-Branchen, Langebrogade 3B, 3. sal, 1411 København K

CEO for it-virksomheden Esoft, Ian Holmgaard, løfter sløret for sin ledelsesstil og fokus på kundeoplevelser, der har lagt grund for en sund vækst og stærk bundlinje.

Ian Holmgaard står i front for 850 medarbejdere og hans motto er: Det er helheden, der gør forskellen. En tro på, at medarbejderloyalitet, kundeloyalitet og bundlinje hænger sammen.

Bliv præsenteret for en ledelsesmodel, designet til at holde din virksomhed i konstant udvikling og fremgang. Denne model introducerer dig til måske din vigtigste KPI der ikke blot måler nuværende præstationer, men også viser vejen mod bæredygtig vækst.

Relationwise – der har hjulpet Esoft igennem flere år – kommer også og fortæller, hvordan du kan opnå lignende resultater i din virksomhed. Desuden kommer Salesculture og fortæller om, hvordan den nyeste forskning i adfærdsdesign kan bruges til at skabe kundeoplevelser i verdensklasse.

Det får du bl.a. med hjem:

  • Et sjældent indblik i maskinrummet hos en succesfuld virksomhed – direkte fra CEO’en.
  • Det ultimative spørgsmål, til dine kunder, der afgør om de kommer igen i morgen eller går over til konkurrenten.
  • En spritny værktøjskasse med de seneste, innovative adfærdsprincipper, som vil ændre dine medarbejdere og kunders adfærd.

Målgruppen for eventet er: CEO’s, salgsdirektører, kundedirektører og marketingsdirektører.

Tirsdag den 9. april 2024, kl. 09.00 – 11.30
IT-Branchen, Langebrogade 3B
1411 København K

Det er gratis for alle at deltage, men tilmelding er påkrævet


Oplægsholdere:

Thomas Kjær
Partner hos Salesculture
Jørgen C. Andersen
Direktør hos Relationwise
Ian Holmgaard
CEO hos Esoft