CEO for it-virksomheden Esoft, Ian Holmgaard, løfter sløret for sin ledelsesstil og fokus på kundeoplevelser, der har lagt grund for en sund vækst og stærk bundlinje.
Ian Holmgaard står i front for 850 medarbejdere og hans motto er: Det er helheden, der gør forskellen. En tro på, at medarbejderloyalitet, kundeloyalitet og bundlinje hænger sammen.
Bliv præsenteret for en ledelsesmodel, designet til at holde din virksomhed i konstant udvikling og fremgang. Denne model introducerer dig til måske din vigtigste KPI der ikke blot måler nuværende præstationer, men også viser vejen mod bæredygtig vækst.
Relationwise – der har hjulpet Esoft igennem flere år – kommer også og fortæller, hvordan du kan opnå lignende resultater i din virksomhed. Desuden kommer Salesculture og fortæller om, hvordan den nyeste forskning i adfærdsdesign kan bruges til at skabe kundeoplevelser i verdensklasse.
Det får du bl.a. med hjem:
- Et sjældent indblik i maskinrummet hos en succesfuld virksomhed – direkte fra CEO’en.
- Det ultimative spørgsmål, til dine kunder, der afgør om de kommer igen i morgen eller går over til konkurrenten.
- En spritny værktøjskasse med de seneste, innovative adfærdsprincipper, som vil ændre dine medarbejdere og kunders adfærd.
Målgruppen for eventet er: CEO’s, salgsdirektører, kundedirektører og marketingsdirektører.