Sådan brugte Sinful digital markedsføring til at sælge rekord mange frække julekalendere

Det kan være svært at vide hvordan man kommer i gang med digital markedsføring, men gazellevirksomheden Sinful har i den grad fået knækket den digitale kode.

Hør om Sinful’s erfaringer på Digitaliseringsmessen Erhverv 2019.

”Mange virksomheder har svært ved at komme i gang med at bruge digital markedsføring som en del af deres forretningsstrategi, og det er ærgerligt, for potentialet ved at bruge digital markedsføring er enormt,” fortæller Mathilde Mackowski, CVO hos Sinful.  

Som forbruger efterlader vi os et enormt spor af data, når vi bevæger os rundt online, og disse data kan virksomheder bruge til effektivt at målrette deres digitale markedsføring til de rette kunder, via det rette medie, på den rette tid af dagen.  

Men mange virksomheder kommer aldrig så langt, fordi de har svært ved at gennemskue, hvordan de helt konkret får udarbejdet en digital strategi, på grund af de mange muligheder der er tilgængelige i dag. 

”Hvis man er ny inden for det at tænke digitalt, kan det være svært at gennemskue, hvor man præcis skal starte. Der er så enormt mange muligheder derude, så det handler om at kunne begrænse sig og afprøve de platforme, der vigtigst for ens forretning først,” fortæller Mathilde og slutter. 

”Men hvad, der er vigtigst at huske på, er, at digital markedsføring er for alle, uanset om du så sælger sexlegetøj, skruer, biler eller konsulent time. Så kan alle virksomheder, store som små, med fordel integrere digital markedsføring i deres strategi.”  

Få gode råd til din digitale strategi  

Du kan få gode råd, konstruktiv viden og inspiration til at komme i gang med din digitale markedsføringsstrategi ved Digitaliseringsmessen Erhverv 2019, hvor Mathilde Mackowski vil dele ud af Sinful’s erfaringer med digital markedsføring.   

Tilmeld dig Digitaliseringsmessen Erhverv 2019.