Skab kundeoplevelser i verdensklasse med adfærdsdesign

Gå ikke glip af dette event og skyd genvej til en bedre bundlinje.

Dato & tidspunkt

Lokation

Dansk Arkitektur Center, (DAC), BLOX, Bryghusgade 10, 1473 København

Du får 2 timer spækket med cases, inspiration og værktøjer. Du går hjem med svar på, hvordan du omsætter smarte pay offs til konkret adfærd, der får kunderne til at anbefale netop dig.

Direktør for it-virksomheden Unit IT, Mark Frihagen, fortæller hvordan han selv har skabt en sund virksomhed i vækst, god bundlinje samtidig med at han har loyale kunder og medarbejdere. 

Det har Mark Frihagen gjort så godt, at Unit IT i 2020 fik prisen som Danmarks Mest Anbefalede Virksomhed. 

Det er helheden, der gør forskellen. Det er en tro på, at medarbejderloyalitet, kundeloyalitet og bundlinje hænger sammen.

siger Mark Frihagen.

Relationwise der har hjulpet Unit IT igennem flere år, kommer også og fortæller, hvordan du kan opnå lignende resultater i din egen virksomhed. 

Det får du bl.a. med hjem:

  • En spritny værktøjskasse med de seneste, innovative adfærdsprincipper, som vil ændre dine medarbejdere og kunders adfærd.
  • Kreativ formel til at udvikle kundeoplevelser, som jeres kunder husker resten af livet.
  • Kort intro til system 1 og 2 teori – kunder træffer ca. 90% af alle beslutninger emotionelt.
  • Introduktion til peak-end-reglen – vi husker ikke det samme, som vi oplever.

Målgruppen for eventet er: CEO’s, salgsdirektører, kundedirektører og marketingsdirektører.

Onsdag den 26. april 2023, kl. 09.00 – 11.30
Dansk Arkitektur Center (DAC)
BLOX, Bryghusgade 10, 1473 København

Det er gratis for alle at deltage, men tilmelding er påkrævet