Daniel Tonsen fra Elite Advertsing, vil dele tre lavt hængende frugter, der kan transformere din tilgang til LinkedIn-annoncering og give dig værktøjerne til at måle og forbedre din salgsafdelings performance.
Under oplægget præsenterer Daniel tre konkrete eksempler på, hvordan marketing kan:
- Gøre performance på messer målbar og skalerbar.
- Varme prospects op for salgsafdelingen, så hvert outreach eller cold call har større sandsynlighed for succes.
- Øge konverteringen i din B2B-salgspipeline.
Med baggrund i Elite Advertisings erfaring med at vækste B2B-forretninger via LinkedIn vil Daniel udfolde, hvordan man skaber strategier, der ikke alene genererer leads, men også sikrer en høj konverteringsrate og et optimalt samspil mellem salg og marketing.
Du får indblik i tre velafprøvede metoder og eksempler fra nogle af Nordens førende B2B-virksomheder og lærer, hvordan du kan implementere disse strategier i din egen virksomhed.
Hør også, hvordan et af IT-Branchens medlemsvirksomheder konkret har udnyttet mulighederne, og hvilke resultater det har skabt.
Dette oplæg er for dig, der ønsker at blive inspireret, lære og få konkrete eksempler på, hvordan LinkedIn-annoncering kan skabe målbar effekt på B2B-salget.