Flere og flere erhvervsvirksomheder og offentlige instanser lukker midlertidigt ned, sender medarbejderne hjem, men skal alligevel forsøge at holde forretningen kørende.
Ofte er det dog først, når medarbejderne kobler på derhjemme, når ens leverandører og kunder skal i kontakt med virksomheden på nye måder og de daglige arbejdsrutiner skal genopfindes, at man finder ud af, at der er akut behov for digital hjælp.
Tag imod den hjælp, du kan få
En lang række it-virksomheder tilbyder i forbindelse med coronakrisen hjælp til danske virksomheder og offentlige institutioner, så tøv ikke med at bruge den.
Vi er i dialog med mange af allerede, men vil gerne høre fra dig om, hvilke digitale akutte behov I står med på din arbejdsplads som følge af coronakrisen.
It-leverandørerne vil gerne hjælpe i det omfang de overhovedet kan, så vi som samfund kommer bedst gennem krisen.
Send os en kort beskrivelse af dine største digitale udfordringer. Så beder vi vores leverandører om at sammensætte hjælpepakker, der imødekommer udfordringerne så attraktivt som muligt.
Send beskrivelsen til itb@itb.dk og angiv ”Digital hjælpepakke” i emnefeltet. I e-mailen skal du kort beskrive følgende:
- Navn på virksomhed/myndighed
- Indsendt af (dit navn, mailadresse og tlf):
- Beskrivelse dine konkrete største digitale (Corona)-udfordringer: (eks. mangel på VPN-forbindelser, behov for klargøre arbejdsstationer, it-telefoni-support)
Vi offentliggør snarest på itb.dk en oversigt over de aktuelle hjælpepakker, vi som samlet branche kan tilbyde jer alle.
Hold ud, sammen kan vi komme igennem den svære tid.