I samarbejde med Udenrigsministeriets Eksportråd faciliterer IT-Branchen igen i år en fælles stand for danske it-virksomheder til verdens største mobil og Tech konference, Mobile World Congress, der afholdes 25-28. februar i Barcelona.

MWC er tiltænkt professionelle aktører, som ønsker adgang til virksomheders strategiske beslutningstagere med interesse i ny teknologi. Konferencen er med sine over 107.000 deltagere en stærk platform for vidensdeling og netværk og åbner op for unikke internationale forretningsmuligheder.

Se blandt andet hvordan det gik for medlemsvirksomheden 2Operate, da de deltog i MWC 2017, og hør om nogle af de fordele de oplevede ved at deltage i den danske fællesstand:

Vil I også have masser af leads og nye kunder?

Alle danske deltagere i MWC 2018 anbefaler andre virksomheder at deltage. Skal du med i 2019?

Du sparer penge ved at deltage i den fælles danske stand:

  • Du kan nøjes med at købe et begrænset antal m2, eks. 1,5 m2 – i stedet for at skulle købe gulvplads for halve og hele mio. kr.
  • Du får hjælp til forberedelsen og nyder godt af den fælles markedsføring.
  • Lever du op til betingelserne, får du automatisk tilskud, der nedbringer din deltagerbetaling.

IT-Branchens medlemmer har mulighed for at få stor rabat på den danske stand, der ligger centralt placeret på messen. Med i prisen er bl.a. din egen individuelt brandede stand, møderum, wifi, catering og adgangspas.

Danmarks Handelskontor i Barcelona står for alt det praktiske ved den danske stand, bistår de danske virksomheder under messen og arrangerer netværksevents med delegationer fra andre lande.

Som virksomhed skal du således blot møde op, bemande din stand og hive ordrebogen frem.

Er du interesseret, eller har du spørgsmål vedrørende deltagelse i den danske fællesstand på Mobile World Congress 2019, kan du kontakte Direktør for forretning og medlemsservice i IT-Branchen, Bjørn Borre, på bjb@itb.dk eller via telefon på 72 25 55 03.

Der er få pladser tilbage, så tilmeld jer hurtigst muligt!

Husk at booke fly og hotel i god tid.