ITB på turné vest for Storebælt

31. oktober 2014
I denne uge har ITB været på turné vest for Storebælt.

Vi lagde ud på Hotel Knudsens Gaard i Odense, hvor vi bød både nye og “gamle” medlemmer velkommen til en inspirerende og lærerig eftermiddag, hvor vi i samarbejde med Tony Blachman satte fokus på, hvordan vi bruger vores netværk i salgsarbejdet. Vi fik nogle gode hints til, hvordan vi fx bruger LinkedIn til at undgå “Den kolde Canvas”, som de fleste af os meget gerne vil undgå. Tony gav os et godt indblik i, hvordan vi proaktivt skal bruge vores netværk – både det private og arbejdsrelaterede til at skabe den første kontakt med nye kunder.

Torsdag tog vi turen videre til Aarhus. Her lagde Sezhzehn på Europaplads hus til en inspirerende eftermiddag, hvor vi samlede ca. 20 deltagere til en tempofyldt eftermiddag. Med indgangsreplikken “Tilfredse kunder er kun for tøsedrenge” var stilen lagt og to timer efter, var der ikke nogen af os der var i tvivl om, at én ting er tilfredse kunder – det er rigtig godt. Men vigtigere er, at give dem en oplevelse og en service, som gør dem til loyale kunder, der til en hver tid vil anbefale vores virksomheder til andre! Det handler om kultur i vores virksomhed og den skal gennemsyre hele organisationen fra direktør til receptionist. NPS ? Net Promoter Score er en enkelt måde, at måle tilfredsheden blandt vores kunder og giver et godt indblik i, hvordan kunderne oplever os, som leverandører/samarbejdspartnere.

To rigtig gode møder, som begge blev startskud til, at vi i det kommende år kommer mere rundt i landet og holder netværksmøder for både eksisterende og kommende medlemmer.