Hvordan henter vi gevinster med UX/CX og nu også kunstig intelligens?
Brugerrejser og den gode brugeroplevelse (UX) giver i disse år store gevinster til de virksomheder, organisationer og myndigheder.
Men nye værktøjer med Kunstig Intelligens (AI) + enorme datamængder stiller nye krav til ledelsen og UX’eren.
Den gode brugeroplevelsen tilsat kunstig intelligens er blevet det nye konkurrenceparameter.
Fredag den 12. april 2019, kl. 09.00 – 11.30
Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Tilmeld dig her
Mød 4 skarpe UX/CX vinkler fra blandt andre Simon Morel fra Botsupply.ai, Michael Ellegaard fra Sowaio,Elvi Nissen fra Trustworks og Laurits Søgaard Nielsen.
Få viden og redskaber til at:
- Udregne gevinster ved brug af strategisk UX + AI
- Formidle brugerundersøgelser og testresultater
- Få de rigtige mennesker ombord fra start
- Sælge UX/CX management til ledelsen
- Få fornemmelse af CX+AI niveauet globalt.
OBS: Eventet er rykket fra 22/3 til fredag d. 12/4