Sådan forklarer du UX+AI til ledelsen

Kan UX/AI betale sig? CX management eller data science?

Hvordan henter vi gevinster med UX/CX og nu også kunstig intelligens?

Brugerrejser og den gode brugeroplevelse (UX) giver i disse år store gevinster til de virksomheder, organisationer og myndigheder. 

Men nye værktøjer med Kunstig Intelligens (AI) + enorme datamængder stiller nye krav til ledelsen og UX’eren.

Den gode brugeroplevelsen tilsat kunstig intelligens er blevet det nye konkurrenceparameter.

Fredag den 12. april 2019, kl. 09.00 – 11.30
Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Tilmeld dig her

Mød 4 skarpe UX/CX vinkler fra blandt andre Simon Morel fra Botsupply.ai, Michael Ellegaard fra Sowaio,Elvi Nissen fra Trustworks og Laurits Søgaard Nielsen.

Få viden og redskaber til at:

  • Udregne gevinster ved brug af strategisk UX + AI
  • Formidle brugerundersøgelser og testresultater
  • Få de rigtige mennesker ombord fra start
  • Sælge UX/CX management til ledelsen
  • Få fornemmelse af CX+AI niveauet globalt.

Se flere events

OBS: Eventet er rykket fra 22/3 til fredag d. 12/4