Lever dit budskab effektivt

Mangler du at få udarbejdet en kommunikationsstrategi eller -plan for en konkret udfordring, så vær med når der åbnes op for værktøjskassen.

Dato & tidspunkt

Kategori

Uanset om der er tale om forretningsstrategier, nye produkter eller nødvendige forandringer i virksomheden, er det ofte pga. selve kommunikationen, at man endegyldigt taber eller vinder slaget.

Vi åbner op for værktøjskassen

IT-Branchen inviterer til workshop, hvor du ikke bare får en masse praktiske værktøjer og gode kommunikationsfif, men også kommer til at arbejde med netop din konkrete kommunikationsudfordring.

På dagen bliver du præsenteret for effektive værktøjer til, hvordan du sætter kommunikationsmål, vælger strategi og differentierer din kommunikation i forhold til målgrupper.

Du får også gode råd til, hvordan du kan strukturere dine præsentation og opbygge din historie, så den bliver husket.

Du skal arbejde med din egen case

Til dagen skal du medbringe en konkret kommunikationsudfordring, som du skal have løst.

Om der er tale om f.eks. en ny strategi, et nyt produkt, en intern udmelding eller presse- og investorkommunikation, er ikke vigtigt.

Det vigtige er, at du tager en reel udfordring med for netop dig og din virksomhed, så du kommer til at arbejde med i løbet af dagen.

Kurset henvender sig typisk til:

  • Direktører
  • Ledere
  • HR-chefer
  • Marketing- og kommunikationschefer

Der står med et konkret behov for kommunikation, men ønsker at få nogle flere værktøjer, så de bliver mere effektive i deres formidling.


26. november 2019, kl. 09.00 – 12.00
Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Tilmeld dig her


Din underviser:
Rune Fick Hansen, kommunikationschef i IT-Branchen, har arbejdet med journalister og især erhvervs- og techmedier siden 1998, og har holdt flere foredrag om pressehåndtering, kommunikationsstrategier ligesom han har givet medietræning til en lang række topledere og chefer. I sin tid hos bl.a. TietoEnator, Telia, TDC og Danske Bank har han været med til at håndtere alt fra de store opkøb og ubehagelige shitstorms til de små lokalhistorier og præcise produktlanceringer.