Bliv klar til krise

Konjunkturerne skifter og krisen kradser. Det stiller nye krav til ledelsen af dit salgsteam og til effektiviteten af jeres tilbudsgivning. Og ikke mindst skal du nu reagere effektivt på dine eksisterende kunders signaler for at sikre fastholdelsen.

arm der holder røde balloner mod in blå himmel

Dato & tidspunkt

Lokation

WEBINAR

På dette webinar vil du blive klædt på til, hvordan I kommer sikkert gennem krisen. Du vil lære, hvordan I skal forholde jer proaktivt, så I er klar til krisen.

Du vil bl.a. få viden om:

  • Hvordan du kan støtte og motivere dit salgsteamet
  • Hvordan I kan finde og vinde forretning selv under en krise
  • Hvordan du kan øge jeres med et digitalt tilbudssystem
  • Hvordan du får jeres kunder til at komme tilbage gang på gang med gode kundeoplevelser

Målgruppen er for webinaret er:

  • CEO’s
  • Salgsdirektører,
  • Kundedirektører
  • Marketingsdirektører

Onsdag den 23. november 2022, kl. 09.00 – 10.30
Afholdes som webinar

Det er gratis for alle at deltage, men tilmelding er påkrævet.

Program:

9.00 – 9.05: Velkommen
v/ Bjørn Borre, Direktør, IT-Branchen

9.05 – 9.25: Salgsledelse i krisetid
v/ Jens Lind Winther, Sales Transformation specialist, Valueselling

Det er let, at lede salgsstyrken i opgangstider – men er du klar til dynamikkerne i turbulente tider? Baseret på ValueSellings research om top-salgsperformers samt deres guides til salgscoaching og motivation, sætter Jens fokus på, hvordan virksomhedens ledelse kan understøtte salgsstyrken i at finde og vinde forretning når markedsvilkår ændrer sig, uforudsete ting sker og modvinden rammer. Hvordan holdes motivationen oppe hvis kundernes projekter forsinkes, budgetter fryser og konkurrenterne sænker priserne for at holde dampen oppe?


9.25 – 9.45: Effektiv digital tilbudsgivning
v/ Lars Olafson, Partner, Orderstep

Hvordan kan I øge effektiviteten og skabe konkurrencefordele med et digital tilbudssystem? I dette oplæg gives der inspiration til, hvordan I kan arbejde struktureret og proaktiv med digitaliseret tilbudsgivning og opfølgning. Der vil blive drøftet om, hvordan Ordersteps tilbudssystem kan understøtte din forretning til en effektivisering og optimering af din arbejdsproces og samtidig sikre, at tilbudsgivningen bliver let af høj kvalitet og at der er fokus på kundeopfølgningen. Derudover sættes der fokus på, hvordan andre virksomheder har optimeret og effektiviseret tilbuds-, og salgsprocesser ved at digitalisere og automatisere denne del af driften. 


9:45 – 10.05: Procesunderstøttelse af din kundefastholdelse
v/ Peter Tranberg Møller, CEO, NPS Today

Kampen om kunderne handler i højere og højere grad om gode kundeoplevelser og når krisen banker på døren, bliver kunderne endnu mere selektive. Har du tændt kunderadaren, så du kan holde øje med kundernes oplevelser og forstå, hvordan du sælger mere og hvordan du holder fast på kunderne? NPS Today viser, hvor let det kan være at gå fra gætteri til fakta ved at måle, forstå og handle baseret på kundernes oplevelser.


10.05 – 10.30: Q&A: Talerne går i dialog med og svarer på spørgsmål fra publikum