It-branchens image 2019: Det gør vinderne – og det siger kunderne

Hvem leverer ydelser af høj kvalitet, hvem har vi tiltro til og hvilke virksomheder tror vi vil udvikle sig positivt i fremtiden?

Er det leverandørens eller ledelsens troværdighed, produktet eller medarbejderne, der er vigtigst, når de danske professionelle it-kunder vælger partnere og leverandører?

Svaret er penge værd. Bogstaveligt talt. For IT-Branchens erfaringer er, at der er millioner at spare for både kunde og leverandør, når samarbejdet er i top.

Samtidig betyder samfundsudviklingen at både kunder og det omgivende samfund stiller stadig større krav til teknologivirksomhedernes adfærd og etik. Samfundsansvar, troværdighed og kendskab til de aktuelle politiske dagsordener er nye nøgleord – også i it-branchen.


14. maj 2019, kl. 08.30 – 13.30
Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Se programmet og tilmeld dig her


Det koster 1495,- kr. at deltage. Som medlem af IT-Branchen får du rabat og kan komme med for 495,. kr.. Brug rabatkoden MEDLEM når du tilmelder dig.


Mød både kunder og leverandører og hør hvad de lægger vægt på:

  • Torben Ruberg, CIO, Mærsk Tankers
  • Lars B. Petersen, Head of Global Marketing & Vice President, NNIT
  • Carsten Videcrantz, konstitueret adm. direktør, Cisco
  • Søren Nielsen, Managing Partner, Devoteam A/S
  • Palle Klinke Hansen, IFO, Instituttet for Opinionsanalyse ApS
  • Birgitte Hass, direktør, IT-Branchen

Konferencen baserer sig på Image Analysen 2019, en ny undersøgelse af it-branchen, som er udarbejdet af Computerworld i samarbejde med Instituttet for Opinionsanalyse A/S. I undersøgelsen deltager en lang række danske professionelle it-kunder, som har vurderet den konkrete indsats hos 50 centrale it-virksomheder og leverandører.

Deltagerne på konferencen vil modtage det aktuelle Computerworld-magasin med undersøgelsens resultater.