Forudsigelig online B2B lead-generering – den ultimative metode

Opnå viden om, hvordan du skaber synlighed, positionerer dig og din virksomhed samt skaber troværdighed og tillid på LinkedIn.

Dato & tidspunkt

Lokation

WEBINAR

Kategori

Dette webinar er for dig der har taget beslutningen om at anvende LinkedIn som strategisk platform til at understøtte din eksisterende forretningsmodel, strategi og go-to-market plan.

Det har altid været vigtig med forudsigelig generering af kvalificerede kundeemner og opbygning af pipeline, men den aktuelle situation påvirket af COVID-19 har gjort det endnu vigtigere at være i stand til at håndtere netop dette digitalt og online.

På dette webinar opnår du viden om, hvordan du skaber synlighed, positionere dig og din virksomhed samt skaber troværdighed og tillid.

Vi ser på hvordan du kan tiltrække din ideelle målgruppe og metoder til at forkorte din salgscyklus på. Du vil lære om konkrete metoder og værktøjer til at generere kvalificerede kundeemner fra din ideelle målgruppe. Dette er 2 ud af 3 webinarer i serien om strategisk anvendelse af LinkedIn som et indflydelsesrigt salgs- og marketingværktøj.

Du vil efter deltagelse sidde med god inspiration og konkret viden om:

  • Hvilke krav det stiller til dig for at komme i gang
  • B2B kundernes aktuelle købsadfærd
  • Framework for generering af kvalificerede kundeemner
  • Hvordan du finder din målgruppe
  • Hvordan du skaber relationer, dialog og møder med din målgruppe
  • Hvordan du sikrer dig at kunne påvirke din målgruppe fremover
  • Hvilket indhold generer bedst kundeemner
  • 6 konkrete trin for succesfuld lead-generering på LinkedIn
  • Guide til hvordan du genoptager dialogen med “gamle” kundeemner
  • Mulighed for en GRATIS individuel rådgivningssession

Målgruppe: Ejer, Partner, kommerciel ledelse og salgsansvarlige

Torsdag den 8. april, kl. 14.00 – 15.00
Afholdes som webinar og varer 1 time inkl. Q&A

Det er gratis for alle at deltage.

TILMELD DIG HER


Oplægsholder er Steen Helmer fra TBKconsult
Steen Helmer har mere end 25 års erfaring i softwarebranchen, primært inden for internationalt salg og markedsføring af forretningsunderstøttende løsninger og services. Siden 1994 har han været medstifter og ejer af flere softwarevirksomheder, med fokus på både vertikale og horisontale løsninger. Steen har arbejdet med både direkte og indirekte markedstilgang i Danmark og internationalt.

Siden 2006 har Steen drevet et uafhængigt og internationalt netværk af management konsulenter med fokus på at hjælpe IT- og softwarevirksomheder med at vokse lokalt og globalt.  (TBK Consult – www.tbkconsult.com)

Steen er certificeret LinkedIn-ekspert og træner og hjælper softwaredrevne virksomheder med at forstå, hvordan man bruger LinkedIn, Sales Navigator og udvalgte tredjepartsværktøjer strategisk til at understøtte deres vækstplaner.